Turistički obrt
Topic Turizam

Topic Turizam
Turistička agencija
(posrednik u smještaju)
Kružna 6
HR-51000 Rijeka

Davor Topić, direktor/voditelj poslova

mail: info@topic.hr
tel: +385 51327 117
mob: +385 98 27 36 21
fax: +385 51 493 304


Radno vrijeme:
pon-pet: 09:00 - 17:00

Broj u obrtnom registru:
MBO: 92616780

PDV identifikacijski broj: HR77173455774


Nadležno tijelo čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost turističke agencije u obavljanju i pružanju usluga u turizmu: Ministarstvo turizma-Samostalni sektor turističke inspekcije, Trg Republike Hrvatske 8/I, 10 000 Zagreb.
 
Hoteli
Apartmani

Ponuda za grupe
Destinacije
Hrvatska
Načini plaćanja
Knjiga gostiju
Kontakt
Topic Turizam na Urlaub/Hotel Anbieteru:

Hotel-Resnik.com

All Inclusive Hotel Resnik (Kastela / Trogir)

Family Hotel Vespera, Wellness & Conference Hotel Aurora, All Incusive Hotel Punta (Mali Losinj)

Hotel Imperial (Vodice), Hotel Miran (Pirovac)

Hotel Corinthia (Baska)

Valamar Hotel Koralj (Krk)

Hotel Ivan, Hotel Niko (Sibenik)

Hotel Jure (Sibenik)

Hotel Apoksiomen
(Mali Losinj)

All Inclusive Hotel Park (Punat, Krk)

Hotel Jadran
(Seget Donji / Trogir)

Hotel Opatija, Hotel Bristol, Astoria Design Hotel (Opatija)

Hotel Malin (Malinska)

Medora Auri Family Beach Hotel
(Podgora)

Hotel Villa Tina
(Arbanija / Trogir)

Falkensteiner Funimation, Hotel Adriana, Hotel Donat (Zadar)

Hotel Villa Tina (Arbanija, Trogir)

Hotel Kvarner Palace
(Crikvenica)

Hotel Blue Waves Resort (Malinska, Krk, Kroatien)

Hotelanlage Punta, Familienurlaub, Wellness & Spa, Kongressangebot(Vodice)

Hotel Zora, Familienurlaub, Kids Club, Wellness, Kongresstourismus (Primosten)

Hotel Drazica (Krk)

Hotel Hvar (Jelsa)

Bluesun Hotel Alan (Starigrad-Paklenica)

Luna Island Hotel (Pag)

 
Partneri & linkovi:


Urlaub Anbieter

 
Hotel Anbieter
 
Artmann Immobilien

HappyHoliday.ch

Google
 
 
 
 








Hoteli    Ponuda za grupe   Destinacije   Hrvatska   Načini plaćanja   Knjiga gostiju   Kontakt

Opći uvjeti poslovanja

Topic Turizam

Turistička agencija

(posrednik u smještaju)

Kružna 6

HR-51000 Rijeka

 

Davor Topić, direktor/voditelj poslova

mail: info@topic.hr

tel: +385 51327 117

mob: +385 98 27 36 21

fax: +385 51 493 304

 

Radno vrijeme: pon – pet: 09:00 – 17:00

 

MBO: 92616780

 

PDV identifikacijski broj: HR77173455774

 

1. OPĆE ODREDBE

Agencija „Topic Turizam“ (u daljnjem tekstu Agencija), djeluje kao Posrednik pri prodaji smještaja. Svi podaci navedeni u Općim uvjetima poslovanja predstavljaju pravnu obvezu za Agenciju i putnika.

 

2. SADRŽAJ PONUDE

Agencija osigurava gostu uslugu smještaja prema objavljenim informacijama dostupnim na stranicama www.topic.hr  te prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji (ponudi), osim u slučaju bolesti ili smrti pružatelja usluge ili njegove najuže obitelji; te izvanrednih okolnosti koje se ne mogu predvidjeti niti otkloniti (prirodni događaji: potresi, poplave, požari, suše, ratovi, štrajk, terorističke akcije i ograničenja izdana od strane države: mobilizacija, zabrana izlaska iz zemlje).

 

3. REZERVACIJA I PLAĆANJE

Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektroničkim putem, pismeno ili osobno u poslovnici Agencije.

Prilikom potvrde rezervacije gost u cijelosti prihvaća ove Opće uvjete pružanja usluge smještaja.

Drugim riječima sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za Agenciju.

Agencija stavlja na raspolaganje gostu sve relevantne informacije u svezi sa smještajem.

Prilikom rezervacije gost je obvezan dati podatke koje od njega zahtjeva proces rezervacije.

Za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti akontaciju ovisno o odabranom modelu plaćanja - odnosno poslanoj ponudi.

Ostatak iznosa plaća se najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge smještaja. Gost je upoznat s modelom plaćanja prilikom ponude i potvrdom rezervacije.

 

Dinamika plaćanja

 

- Nakon što gost pošalje upit za smještaj agencija Topic Turizam će u najkraćem mogućem roku (u pravilu u roku od 24 sata) provjeriti raspoloživost te poslati svoju ponudu.

 

- Nakon što gost prihvati ponudu, Agencija ispostavlja obrazac Rezervacija sa svim relevantnim podacima.

Plaćanje se načelno vrši u dva dijela: 20% od cjelokupnog iznosa po rezervaciji, a ostatak 30 dana prije korištenja usluge.

 

- Nakon primljene akontacije gostu se šalje Račun za primljeni predujam, a nakon uplate cjelokupnog iznosa Voucher / Uputnica za plaćene usluge. Nakon izvršene usluge Agencija gostu šalje Završni račun. 

 

Uplate se vrše na devizni ili kunski žiro-račun Agencije.

 

Podaci za uplatu u eurima

 

Uplatitelj: Ime i prezime nositelja rezervacije s punom adresom prebivališta

Primatelj: Turistička agencija “Topic Turizam”, Kružna 6, HR-51000 Rijeka

Banka: Imex banka d.d., Tolstojeva 6, HR-21000 Split

Devizni račun: IBAN: HR7024920081100036587

SWIFT: IMXXHR22

Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije

Svrha uplate: npr. Ponuda/Rezervacija br. XX

 

Podaci za uplatu u kunama (samo iz Hrvatske)

Uplatitelj: Ime i prezime nositelja rezervacije s punom adresom prebivališta

Primatelj: Turistička agencija “Topic Turizam”, Kružna 6, HR-51000 Rijeeka

Banka: Imex banka d.d., Tolstojeva 6, HR-21000 Split

Kunski račun: IBAN: HR7024920081100036587

Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije

Svrha uplate: npr. Ponuda/Rezervacija br. XX

 

4. BORAVIŠNA PRISTOJBA  /  EKOLOŠKA PRISTOJBA  

Prema Zakonu o boravišnoj pristojbi Republike Hrvatske, gost plaća boravišnu pristojbu istovremeno s plaćanjem usluge smještaja.

Iznos boravišne pristojbe uključen je u kalkulaciji za rezervaciju, ponudi.

Boravišna pristojba propisana je zakonom i iznosi od 7,00 do 12,00 Kn po osobi na dan za odrasle osobe, ovisno o sezoni i kategoriji turističkog mjesta.

Osobe starosti od 12. do 18. godina imaju popust od 50 % na taj iznos, dok djeca do 12. godina ne plaćaju boravišnu pristojbu. Kao dob odnosno starost uzima se u obzir dob / godine u periodu korištenja usluga smještaja.
Neka turistička odredišta u Hrvatskoj imaju i određenu ekološku pristojbu visinu koje utvrđuje lokalna samouprava.
U nekim smještajnim objektima naplaćuje se dodatno i prijava / odjava kao i početno / završno cišćenje i osiguranje.  

 

5. CIJENA USLUGE
Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu smještaja, specificirana je u ponudi. 

Posebne usluge nisu uključene u cijenu smještaja, te ih gost plaća posebno. Ove usluge gost treba zatražiti prilikom rezervacije.

Dakle, sve usluge koje nisu naznačene na ponudi ili voucheru gost plaća posebno u slučaju konzumacije istih.

Agencija zadržava pravo promjene objavljenih cijena (u slučaju promjene cijena smještaja od strane pružatelja usluga ili promjene tečaja).

Ukoliko se promjena dogodi prije uplate akontacije i/ili potvrde rezervacije od strane gosta, Agencija obavještava gosta o promjeni cijene.
Gostima koji su uplatili akontaciju za određenu rezervaciju, Agencija jamči cijenu smještaja navedenu u kalkulaciji temeljem koje su uplatili iznos akontacije.
Ako nakon uplate akontacije dođe do promjena u tečaju ugovorene valute ili do povećanja pristojbi za određene usluge koje utječu na cijenu putovanja, a za koje Agencija nije mogla znati, Agencija zadržava pravo povišenja cijene najkasnije do 20 dana prije početka putovanja.

Gost ima pravo otkazati rezervaciju ako bi povišenje cijene iznosilo više od 10 %. U tom slučaju ima pravo na povrat do tada uplaćenog iznosa (umanjenog za bankovne troškove) bez prava na naknadu.
Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dode više osoba nego je navedeno u ponudi ili na voucheru, pružatelj usluga može uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili ima pravo tražiti nadoplatu za nenajavljene goste. Prihvatom ponude gost potvrđuje da je upoznat sa opisom i kapacitetom smještajne jedinice.

Objavljene cijene na web stranicama koje su izražene u EUR formirane su prema domaćoj valuti KUNA (HRK) i to prema fiksnom tečaju  1 EUR =7,30 HRK.

 

6. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Smještajne jedinice su opisane prema službenoj kategorizaciji nadležne institucije te na temelju uvida u stvarno stanje smještaja prilikom objave. Standardi smještaja i ostalih usluga kod pojedinih mjesta i zemalja mogu biti različiti i nisu usporedivi.

Gost prihvatom ponude potvrđuje da je upoznat sa relevantnim podacima, opisima i slikama svake smještajne jedinice koje agencija šalje uz svaku ponudu.

Link na web stranice Agencije eventualno poslan kod ponude je informativnog karaktera i prikazuje cijeli objekt, a ne pojedinu smještajnu jedinicu. Molimo pročitati u ponudi opis smještajne jedinice i objekta.

 

7. PRAVO AGENCIJE NA PROMJENE I OTKAZ
Agencija može promijeniti ili otkazati rezervirani smještaj ako prije ili za vrijeme trajanja odmora nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti (točka 2).

Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz odobrenje gosta i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i po cijeni vecoj za 15 % od cijene smještaja koji je rezerviran, Agencija ima pravo naplatiti razliku u cijeni uz prethodno odobrenje gosta. Ukoliko Agencija nije u mogućnosti ponuditi zamjenu, Agencija zadržava pravo otkaza rezervacije uz prethodnu obavijest gostu najmanje 7 dana prije početka korištenja usluge, te jamči povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa. 

 

8. PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
Ukoliko gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju nakon uplate akontacije ili cjelokupnog iznosa, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili faksom). U promjenu spada promjena broja osoba ili datuma početka i/ili završetka korištenja usluge najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge. Promjena smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije početka rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom rezervacije, osim ukoliko se agencija ne složi s istim. Prva promjena rezervacije, ukoliko je moguća bez dodatnih troškova, biti ce izvršena besplatno.

U slučaju da promjena rezervacije nije moguća i da s toga razloga gost od već potvrđene rezervacije odustane važe dole navedeni storno uvjeti.

HOTELSKI SMJEŠTAJ
Datumom otkaza smatra se datum primitka pismene obavijesti o otkazu, a troškovi se naplaćuju kako slijedi:
· za otkaz rezervacije do 31 dan prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga: naplaćuje se 20 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 30 dana do 23 dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga: naplaćuje se 40 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 22 dana do 15 dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga: naplaćuje se 60 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 14 dana do 8 dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga: naplaćuje se 80 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 7 dana ili manje dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga: naplaćuje se 100 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi


PRIVATNI SMJEŠTAJ
U
principu su storno uvjeti jednaki kao kod hotelskog smještaja. Međutim, kod pojedinih iznajmljivača mogući su i drugačiji storno uvjeti. Prilikom svake ponude privatnog smještaja gost će biti informiran o storno uvjetima za konkretni privatni smještaj.

 

9. OBVEZE AGENCIJE
Dužnost Agencije je brinuti se, u dobroj namjeri, o provedbi usluga, a također i o izboru pružatelja usluga, brinuti o pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu. Agencija izvršava sve navedene obveze u potpunosti i na opisani način, osim u izvanrednim okolnostima (točka 2), kad se postupa kako je opisano u točki 7.

 

10. OBVEZE GOSTA
Gost je obvezan :
- posjedovati ispravne putne isprave i na vrijeme ih ishodovati, ukoliko je potrebno,
- poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske odnosno države odrednice i države kroz koje se prolazi ili boravi
- prilikom dolaska na odredište, pružatelju usluga treba predočiti dokument o plaćenoj usluzi (voucher agencije dobiven e-mailom ili poštom)
- gost mora provjeriti da li mu je za ulazak u Republiku Hrvatsku potrebna viza i na vrijeme je ishoditi
- potvrdom rezervacije gost se obvezuje da će, ukoliko uzrokuje bilo kakvo oštećenje, pružatelju usluga na licu mjesta nadoknaditi svaku načinjenu štetu
- pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima, te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri, u slučaju grubog kršenja odredbi kućnog reda i prijevremenog napuštanja objekta, na zahtjev davaoca, usluga ne oslobađa gosta podmirenja troškova smještaja za cjelokupni rezervirani period, a ukoliko se davaoc usluga složi da gost nije obvezan podmiriti cjelokupni rezervirani period, a radi se o realiziranom boravku do 3 noćenja (1,2 ili 3 noćenja) cijena realiziranih noćenja uvećava se za 30 % (dodatak za kraći boravak).
- gost će snositi odgovornost i troškove nastale zbog nepoštivanja obveza.

 

11. PRTLJAGA
Agencija ne odgovara za prtljagu koja je uništena, izgubljena, oštećena ili ukradena u smještajnom objektu (preporuča se najam sefa ukoliko postoji takva mogućnost ili uplata putnog osiguranja koje uključuje i osiguranje prtljage). Izgubljena prtljaga ili krađa prijavljuju se pružatelju usluge smještaja, Agenciji i nadležnoj policijskoj postaji.

 

12. RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Svaki putnik – nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge. Ako su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, putnik je dužan na dan dolaska odmah reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti Agenciju e-mailom na info@topic.hr ili tel: +385 51327 117 ili mob: +385 98 27 36 21

Putnik je dužan surađivati sa pružateljem usluga i Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ukoliko putnik na samom mjestu ne bude zadovoljan zatečenim stanjem, te napusti objekt i samoinicijativno pronađe drugi smještaj, s tim da agenciji ne pruži šansu da otkloni uzrok njegovog nezadovoljstva, ili da mu pronađe zamjenski smještaj, takav putnik ne može zahtijevati povrat novca niti uputiti tužbu za nadoknadom štete, bez obzira na činjenicu da li su njegovi razlozi bili opravdani ili ne. Također ako putnik na samome mjestu prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, Agencija neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
Ukoliko ni nakon intervencije Agencije problem nije bio otklonjen, najkasnije 8 dana po povratku s odmora, putnik je dužan poslati pismeni prigovor zajedno s popratnim dokumentima i fotografijama koje dokazuju osnovu prigovora Agenciji e-mailom na
info@topic.hr ili poštom na njenu adresu. Agencija će uzeti u razmatranje samo potpuno dokumentirane pritužbe zaprimljene u roku od 8 dana nakon završetka rezervacije.
Agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku  prigovora. Agencija može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davalaca usluga najviše za još 14 dana. Agencija će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu odmora.
Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 14, odnosno 28 dana nakon ulaganja prigovora, putnik se neopozivo odriče posredovanje bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom vremenu putnik se odriče prava na tužbu. Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Zakonom o turističkoj djelatnosti  isključuje se pravo kupca na nadoknadu idealne štete.
Agencija se ne može smatrati odgovornom za eventualne klimatske uvjete, čistoću i temperature mora u destinacijama, te sve ostale slične situacije i događaje koje mogu uzrokovati nezadovoljstvo putnika, a ne tiču se direktno kvaliteta rezervirane smještajne jedinice (npr. loše vrijeme, loše uređene plaže; prevelike gužve, krađa ili oštećenje imovine i sl.).

U slučaju spora koji se odnosi na ugovor o online prodaji i online uslugama, potrošač može podnijeti pritužbu, odnosno pokrenuti postupak za online rješavanje sporova putem platforme za online rješavanje sporova dostupne na slijedećem linku: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

13. OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA PUTOVANJA
Ako korisnik usluge smještaja prilikom rezervacije predviđa da bi zbog određenih situacija morao otkazati rezerviranu uslugu, Agencija preporučuje uplatu Police osiguranja od otkaza kod osiguratelja u državi prebivališta korisnika.

 

14. POLITIKA PRIVATNOSTI
Agencija se obvezuje da osobne podatke dobivene od gosta prilikom rezervacije (ime, prezime, adresa, e mail adresa i sl.) neće davati na uvid drugim osobama ili tvrtkama, nego će ih koristiti samo u interne radne svrhe, kako bi se mogla izvršiti usluga prema gostu. Gost je suglasan da Agencija koristi njegove kontakt podatke (prije svega e-mail adresu) npr. za slanje posebnih ponuda. Agencija se obvezuje, na zahtjev gosta odmah ukloniti njegove podatke iz evidencija.

 

15. NAPOMENA
Putnik potvrdom rezervacije i uplatom akontacije odnosno ukupnog iznosa rezervacije potvrđuje svoju suglasnost s gore navedenim Uvjetima.

 

16. NADLEŽNOST SUDA
Putnik i Agencija se obavezuju nastojati eventualne sporove u primjeni Ugovora rješavati sporazumno, dok se u protivnom podvrgavaju odluci nadležnog suda u Rijeci.

 

IZJAVA O PRIVATNOSTI

 

1. UVOD

Turistička agencija „Topic Turizam“ priznaje i cijeni Vaše pravo na povjerljivost podataka te se obvezuje očuvati sigurnost podataka.

Agencija prikuplja, obrađuje i čuva Vaše osobne podatke sukladno EU Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR) i drugim važećim propisima. Podaci neće bit proslijeđeni trećim osobama ili iznijeti u treće zemlje.

Smatrat ćemo da daljnje korištenje https://www.topic.hr predstavlja Vaše prihvaćanje svih u nastavku opisanih uvjeta.

 

2. KORIŠTENJE OSOBNIH PODATAKA

Vaši osobni podaci se prikupljaju i koriste samo na temelju podataka koje ste dobrovoljno dali Agenciji, bilo registracijom (prilikom registracije koristit će se osobni podaci kao što su: ime i prezime, država, adresa, grad, e-mail, datum ili samo godina rođenja) ili korištenjem naše web stranice. Prikupljeni osobni podaci se čuvaju u elektroničkom obliku te se primjenjuju sve odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bi se spriječila povreda osobnih podataka. Zaprimljene e-mailove  s Vašim osobnim podacima Agencija će koristit samo u svrhu ispunjavanja Vaših zahtjeva.

 

3. REZERVACIJA

Pri rezervaciji smještaja putem  Agencije, bit će potrebni osobni podaci nositelja rezervacije koji mora biti punoljetan (npr. ime, adresa, kontakt telefon i e-mail adresa.) i podaci ostalih korisnika usluge (npr. ime, datum rođenja). Samo neophodni podaci za realizaciju usluge bit će dostupni isključivo partnerima u realizaciji.

 

 4. POVEZNICE

http://www.topic.hr sadrži poveznice na druge Internet stranice koje nisu u vlasništvu Agencije. Sukladno tome upozoravamo i molimo korisnike da uzmu u obzir kako Agencija ne može biti odgovorna za poštivanje privatnosti na spomenutim Internet strancima. Stoga korisnike potičemo na čitanje Izjave o privatnosti svake Internet stranice kojoj pristupaju. 

 

5. SIGURNOST

Agencija  poduzima sve mjere sigurnosti kako bi se zaštitili podaci korisnika, tijekom unosa i prijenosa, obrade podataka, te prilikom pohrane. Pristup podacima je ograničen i imaju ga samo oni zaposlenici kojima su isti potrebni radi obavljanja poslovnih aktivnosti.

Korisnici u bilo kojem trenutku imaju pravo zatražiti obavijest o tome koji se njihovi osobni podaci obrađuju od strane Agencije, odnosno da se isti izmijene ili obrišu, slanjem zahtjeva na info@topic.hr

 

6. OBAVIJESTI O PROMJENAMA

U slučaju promjena vezanih za pravila o poštivanju privatnosti obavijest će biti objavljena na naslovnoj stranici Internet stranice s ciljem upoznavanja korisnika. 
 

Hoteli    Ponuda za grupe   Destinacije   Hrvatska   Načini plaćanja   Knjiga gostiju   Kontakt
IMPRESSUM  –  OPĆI UVJETI POSLOVANJA, RJEŠAVANJE PRITUŽBI, IZJAVA O PRIVATNOSTI  FAQ 
Copyright © 2006. - 2021.  Topic Turizam  –  ID CODE: HR–B–51-080100107544  –  www.topic.hr