Topic Turizam
Turistička agencija
(posrednik u smještaju)
Kružna 6
HR-51000 Rijeka
Davor Topić, direktor/voditelj poslova
mail: info@topic.hr
tel: +385 51327 117
mob: +385 98 27 36 21
fax: +385 51 493 304
Radno vrijeme: pon – pet: 09:00 – 17:00
MBO: 92616780
PDV identifikacijski broj: HR77173455774
1. OPĆE ODREDBE
Agencija „Topic Turizam“ (u daljnjem tekstu Agencija), djeluje
kao Posrednik pri prodaji smještaja. Svi podaci navedeni u Općim
uvjetima poslovanja predstavljaju pravnu obvezu za Agenciju i
putnika.
2. SADRŽAJ PONUDE
Agencija osigurava gostu uslugu smještaja
prema objavljenim informacijama dostupnim na stranicama
www.topic.hr
te
prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji (ponudi),
osim u slučaju bolesti ili smrti pružatelja usluge ili njegove
najuže obitelji; te izvanrednih okolnosti koje se ne mogu
predvidjeti niti otkloniti (prirodni događaji: potresi, poplave,
požari, suše, ratovi, štrajk, terorističke akcije i ograničenja
izdana od strane države: mobilizacija, zabrana izlaska iz
zemlje).
3. REZERVACIJA I PLAĆANJE
Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektroničkim putem,
pismeno ili osobno u poslovnici Agencije.
Prilikom potvrde rezervacije gost u cijelosti prihvaća ove Opće
uvjete pružanja usluge smještaja.
Drugim riječima sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima
postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za Agenciju.
Agencija stavlja na raspolaganje gostu sve relevantne
informacije u svezi sa smještajem.
Prilikom rezervacije gost je obvezan dati podatke koje od njega
zahtjeva proces rezervacije.
Za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti akontaciju ovisno o
odabranom modelu plaćanja - odnosno poslanoj ponudi.
Ostatak iznosa plaća se najkasnije 30 dana prije početka
korištenja usluge smještaja. Gost je upoznat s modelom plaćanja
prilikom ponude i potvrdom rezervacije.
Dinamika plaćanja
- Nakon što gost pošalje upit za smještaj agencija Topic Turizam
će u najkraćem mogućem roku (u pravilu u roku od 24 sata)
provjeriti raspoloživost te poslati svoju ponudu.
- Nakon što gost prihvati ponudu, Agencija
ispostavlja obrazac
Rezervacija sa svim relevantnim podacima.
Plaćanje se načelno vrši u dva dijela: 20% od cjelokupnog iznosa
po rezervaciji, a ostatak 30 dana prije korištenja usluge.
- Nakon primljene akontacije gostu se
šalje Račun za primljeni
predujam, a nakon uplate cjelokupnog iznosa
Voucher /
Uputnica za plaćene
usluge. Nakon izvršene usluge Agencija gostu šalje
Završni račun.
Uplate se vrše na devizni ili kunski žiro-račun Agencije.
Podaci za uplatu u eurima
Uplatitelj: Ime i prezime nositelja rezervacije s punom adresom
prebivališta
Primatelj: Turistička agencija “Topic Turizam”, Kružna 6,
HR-51000 Rijeka
Banka: Imex banka d.d., Tolstojeva 6, HR-21000 Split
Devizni račun: IBAN: HR7024920081100036587
SWIFT: IMXXHR22
Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije
Svrha uplate: npr. Ponuda/Rezervacija br. XX
Podaci za uplatu u kunama (samo iz Hrvatske)
Uplatitelj: Ime i prezime nositelja rezervacije s punom adresom
prebivališta
Primatelj: Turistička agencija “Topic Turizam”, Kružna 6,
HR-51000 Rijeeka
Banka: Imex banka d.d., Tolstojeva 6, HR-21000 Split
Kunski račun: IBAN: HR7024920081100036587
Poziv na broj: unesite broj ponude/rezervacije
Svrha uplate: npr. Ponuda/Rezervacija br. XX
4. BORAVIŠNA PRISTOJBA
/
EKOLOŠKA
PRISTOJBA
Prema Zakonu
o boravišnoj pristojbi Republike Hrvatske, gost plaća boravišnu
pristojbu istovremeno s plaćanjem usluge smještaja.
Iznos boravišne pristojbe uključen je u kalkulaciji za
rezervaciju, ponudi.
Boravišna pristojba propisana je zakonom i iznosi od 7,00 do
12,00 Kn po osobi na dan za odrasle osobe, ovisno o sezoni i
kategoriji turističkog mjesta.
Osobe starosti od 12. do 18. godina imaju
popust od 50 % na taj iznos, dok djeca do 12. godina ne plaćaju
boravišnu pristojbu. Kao dob odnosno starost uzima se u obzir
dob / godine u periodu korištenja usluga smještaja.
Neka turistička odredišta u Hrvatskoj
imaju i određenu ekološku pristojbu visinu koje utvrđuje lokalna
samouprava.
U nekim smještajnim objektima naplaćuje se
dodatno i prijava / odjava kao i početno / završno cišćenje i
osiguranje.
5. CIJENA USLUGE
Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu smještaja,
specificirana je u ponudi.
Posebne usluge nisu uključene u cijenu smještaja, te ih gost
plaća posebno. Ove usluge gost treba zatražiti prilikom
rezervacije.
Dakle, sve usluge koje nisu naznačene na ponudi ili voucheru
gost plaća posebno u slučaju konzumacije istih.
Agencija zadržava pravo promjene objavljenih cijena (u slučaju
promjene cijena smještaja od strane pružatelja usluga ili
promjene tečaja).
Ukoliko se promjena dogodi prije uplate
akontacije i/ili potvrde rezervacije od strane gosta, Agencija
obavještava gosta o promjeni cijene.
Gostima koji su uplatili akontaciju za
određenu rezervaciju, Agencija jamči cijenu smještaja navedenu u
kalkulaciji temeljem koje su uplatili iznos akontacije.
Ako nakon uplate akontacije dođe do
promjena u tečaju ugovorene valute ili do povećanja pristojbi za
određene usluge koje utječu na cijenu putovanja, a za koje
Agencija nije mogla znati, Agencija zadržava pravo povišenja
cijene najkasnije do 20 dana prije početka putovanja.
Gost ima pravo otkazati rezervaciju ako bi
povišenje cijene iznosilo više od 10 %. U tom slučaju ima pravo
na povrat do tada uplaćenog iznosa (umanjenog za bankovne
troškove) bez prava na naknadu.
Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu
dode više osoba nego je navedeno u ponudi ili na voucheru,
pružatelj usluga može uskratiti smještaj nenajavljenim gostima
ili ima pravo tražiti nadoplatu za nenajavljene goste. Prihvatom
ponude gost potvrđuje da je upoznat sa opisom i kapacitetom
smještajne jedinice.
Objavljene cijene na web stranicama koje su izražene u EUR
formirane su prema domaćoj valuti KUNA (HRK) i to prema fiksnom
tečaju 1 EUR =7,30 HRK.
6. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Smještajne jedinice su opisane prema službenoj kategorizaciji
nadležne institucije te na temelju uvida u stvarno stanje
smještaja prilikom objave. Standardi smještaja i ostalih usluga
kod pojedinih mjesta i zemalja mogu biti različiti i nisu
usporedivi.
Gost prihvatom ponude potvrđuje da je upoznat sa relevantnim
podacima, opisima i slikama svake smještajne jedinice koje
agencija šalje uz svaku ponudu.
Link na web stranice Agencije eventualno poslan kod ponude je
informativnog karaktera i prikazuje cijeli objekt, a ne pojedinu
smještajnu jedinicu. Molimo pročitati u ponudi opis smještajne
jedinice i objekta.
7. PRAVO AGENCIJE NA PROMJENE I OTKAZ
Agencija može promijeniti ili otkazati rezervirani smještaj ako
prije ili za vrijeme trajanja odmora nastupe izvanredne
okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti (točka 2).
Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz odobrenje gosta
i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja
po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je zamjenski smještaj
moguć samo u objektu više kategorije i po cijeni vecoj za 15 %
od cijene smještaja koji je rezerviran, Agencija ima pravo
naplatiti razliku u cijeni uz prethodno odobrenje gosta. Ukoliko
Agencija nije u mogućnosti ponuditi zamjenu, Agencija zadržava
pravo otkaza rezervacije uz prethodnu obavijest gostu najmanje 7
dana prije početka korištenja usluge, te jamči povrat
cjelokupnog uplaćenog iznosa.
8. PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
Ukoliko gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju nakon
uplate akontacije ili cjelokupnog iznosa, mora to učiniti
pismeno (e-mailom, poštom ili faksom). U promjenu spada promjena
broja osoba ili datuma početka i/ili završetka korištenja usluge
najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge. Promjena
smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije
početka rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se
otkazom rezervacije, osim ukoliko se agencija ne složi s istim.
Prva promjena rezervacije, ukoliko je moguća bez dodatnih
troškova, biti ce izvršena besplatno.
U slučaju da promjena rezervacije nije
moguća i da s toga razloga gost od već potvrđene rezervacije
odustane važe dole navedeni storno uvjeti.
HOTELSKI SMJEŠTAJ
Datumom otkaza smatra se datum primitka
pismene obavijesti o otkazu, a troškovi se naplaćuju kako
slijedi:
· za otkaz rezervacije do 31 dan prije 1.
dana početka korištenja rezerviranih usluga: naplaćuje se 20 %
od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 30 dana do 23
dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga:
naplaćuje se 40 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 22 dana do 15
dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga:
naplaćuje se 60 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 14 dana do 8
dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga:
naplaćuje se 80 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
· za otkaz rezervacije od 7 dana ili manje
dana prije 1. dana početka korištenja rezerviranih usluga:
naplaćuje se 100 % od ukupne cijene smještaja naznačene u ponudi
PRIVATNI SMJEŠTAJ
U principu su storno uvjeti jednaki kao kod hotelskog
smještaja. Međutim, kod pojedinih iznajmljivača mogući su i
drugačiji storno uvjeti. Prilikom svake ponude privatnog
smještaja gost će biti informiran o storno uvjetima za konkretni
privatni smještaj.
9. OBVEZE AGENCIJE
Dužnost Agencije je brinuti se, u dobroj namjeri, o provedbi
usluga, a također i o izboru pružatelja usluga, brinuti o
pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu.
Agencija izvršava sve navedene obveze u potpunosti i na opisani
način, osim u izvanrednim okolnostima (točka 2), kad se postupa
kako je opisano u točki 7.
10. OBVEZE GOSTA
Gost je obvezan :
- posjedovati ispravne putne isprave i na
vrijeme ih ishodovati, ukoliko je potrebno,
- poštivati carinske i devizne propise
Republike Hrvatske odnosno države odrednice i države kroz koje
se prolazi ili boravi
- prilikom dolaska na odredište,
pružatelju usluga treba predočiti dokument o plaćenoj usluzi
(voucher agencije dobiven e-mailom ili poštom)
- gost mora provjeriti da li mu je za
ulazak u Republiku Hrvatsku potrebna viza i na vrijeme je
ishoditi
- potvrdom rezervacije gost se obvezuje da
će, ukoliko uzrokuje bilo kakvo oštećenje, pružatelju usluga na
licu mjesta nadoknaditi svaku načinjenu štetu
- pridržavati se kućnog reda u smještajnim
objektima, te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri,
u slučaju grubog kršenja odredbi kućnog reda i prijevremenog
napuštanja objekta, na zahtjev davaoca, usluga ne oslobađa gosta
podmirenja troškova smještaja za cjelokupni rezervirani period,
a ukoliko se davaoc usluga složi da gost nije obvezan podmiriti
cjelokupni rezervirani period, a radi se o realiziranom boravku
do 3 noćenja (1,2 ili 3 noćenja) cijena realiziranih noćenja
uvećava se za 30 % (dodatak za kraći boravak).
- gost će snositi odgovornost i troškove
nastale zbog nepoštivanja obveza.
11. PRTLJAGA
Agencija ne odgovara za prtljagu koja je uništena, izgubljena,
oštećena ili ukradena u smještajnom objektu (preporuča se najam
sefa ukoliko postoji takva mogućnost ili uplata putnog
osiguranja koje uključuje i osiguranje prtljage). Izgubljena
prtljaga ili krađa prijavljuju se pružatelju usluge smještaja,
Agenciji i nadležnoj policijskoj postaji.
12. RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Svaki putnik – nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog
neizvršene ugovorene usluge. Ako su usluge iz ponude
nekvalitetno izvršene, putnik je dužan na dan dolaska odmah
reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti Agenciju
e-mailom na
info@topic.hr
ili tel: +385 51327 117 ili mob: +385 98 27 36 21
Putnik je dužan surađivati sa pružateljem
usluga i Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci
prigovora. Ukoliko putnik na samom mjestu ne bude zadovoljan
zatečenim stanjem, te napusti objekt i samoinicijativno pronađe
drugi smještaj, s tim da agenciji ne pruži šansu da otkloni
uzrok njegovog nezadovoljstva, ili da mu pronađe zamjenski
smještaj, takav putnik ne može zahtijevati povrat novca niti
uputiti tužbu za nadoknadom štete, bez obzira na činjenicu da li
su njegovi razlozi bili opravdani ili ne. Također ako putnik na
samome mjestu prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara
uplaćenoj usluzi, Agencija neće uvažiti naknadnu putnikovu
reklamaciju niti na nju odgovoriti.
Ukoliko ni nakon intervencije Agencije
problem nije bio otklonjen, najkasnije 8 dana po povratku s
odmora, putnik je dužan poslati pismeni prigovor zajedno s
popratnim dokumentima i fotografijama koje dokazuju osnovu
prigovora Agenciji e-mailom na
info@topic.hr
ili poštom na njenu adresu. Agencija će
uzeti u razmatranje samo potpuno dokumentirane pritužbe
zaprimljene u roku od 8 dana nakon završetka rezervacije.
Agencija je dužna donijeti pismeno
rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku
prigovora. Agencija može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog
prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davalaca
usluga najviše za još 14 dana. Agencija će rješavati samo one
pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu odmora.
Dok postupak rješenja traje, a ukupno
najviše 14, odnosno 28 dana nakon ulaganja prigovora, putnik se
neopozivo odriče posredovanje bilo koje druge osobe, arbitraže
UHPA-e ili druge institucije, kao i davanja informacija u
medije. Isto tako u ovom vremenu putnik se odriče prava na
tužbu. Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos
reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene
usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Zakonom o turističkoj
djelatnosti isključuje se pravo kupca na nadoknadu idealne
štete.
Agencija se ne može smatrati odgovornom za
eventualne klimatske uvjete, čistoću i temperature mora u
destinacijama, te sve ostale slične situacije i događaje koje
mogu uzrokovati nezadovoljstvo putnika, a ne tiču se direktno
kvaliteta rezervirane smještajne jedinice (npr. loše vrijeme,
loše uređene plaže; prevelike gužve, krađa ili oštećenje imovine
i sl.).
U slučaju spora koji se odnosi na ugovor o online prodaji i
online uslugama, potrošač može podnijeti pritužbu, odnosno
pokrenuti postupak za online rješavanje sporova putem platforme
za online rješavanje sporova dostupne na slijedećem linku:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
13. OSIGURANJE OD RIZIKA OTKAZA PUTOVANJA
Ako korisnik usluge smještaja prilikom rezervacije predviđa da
bi zbog određenih situacija morao otkazati rezerviranu uslugu,
Agencija preporučuje uplatu Police osiguranja od otkaza kod
osiguratelja u državi prebivališta korisnika.
14. POLITIKA PRIVATNOSTI
Agencija se obvezuje da osobne podatke dobivene od gosta
prilikom rezervacije (ime, prezime, adresa, e mail adresa i sl.)
neće davati na uvid drugim osobama ili tvrtkama, nego će ih
koristiti samo u interne radne svrhe, kako bi se mogla izvršiti
usluga prema gostu. Gost je suglasan da Agencija koristi njegove
kontakt podatke (prije svega e-mail adresu) npr. za slanje
posebnih ponuda. Agencija se obvezuje, na zahtjev gosta odmah
ukloniti njegove podatke iz evidencija.
15. NAPOMENA
Putnik potvrdom rezervacije i uplatom
akontacije odnosno ukupnog iznosa rezervacije potvrđuje svoju
suglasnost s gore navedenim Uvjetima.
16. NADLEŽNOST SUDA
Putnik i Agencija se obavezuju nastojati eventualne sporove u
primjeni Ugovora rješavati sporazumno, dok se u protivnom
podvrgavaju odluci nadležnog suda u Rijeci.
IZJAVA O PRIVATNOSTI
1. UVOD
Turistička agencija „Topic Turizam“ priznaje i cijeni Vaše pravo
na povjerljivost podataka te se obvezuje očuvati sigurnost
podataka.
Agencija prikuplja, obrađuje i čuva Vaše osobne podatke sukladno
EU Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR) i drugim važećim
propisima. Podaci neće bit proslijeđeni trećim osobama ili
iznijeti u treće zemlje.
Smatrat ćemo da daljnje korištenje
https://www.topic.hr
predstavlja Vaše prihvaćanje svih u nastavku opisanih uvjeta.
2. KORIŠTENJE OSOBNIH PODATAKA
Vaši osobni podaci se prikupljaju i koriste samo na temelju
podataka koje ste dobrovoljno dali Agenciji, bilo registracijom
(prilikom registracije koristit će se osobni podaci kao što su:
ime i prezime, država, adresa, grad, e-mail, datum ili samo
godina rođenja) ili korištenjem naše web stranice. Prikupljeni
osobni podaci se čuvaju u elektroničkom obliku te se primjenjuju
sve odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bi se
spriječila povreda osobnih podataka. Zaprimljene e-mailove s
Vašim osobnim podacima Agencija će koristit samo u svrhu
ispunjavanja Vaših zahtjeva.
3. REZERVACIJA
Pri rezervaciji smještaja putem Agencije, bit će potrebni
osobni podaci nositelja rezervacije koji mora biti punoljetan
(npr. ime, adresa, kontakt telefon i e-mail adresa.) i podaci
ostalih korisnika usluge (npr. ime, datum rođenja). Samo
neophodni podaci za realizaciju usluge bit će dostupni
isključivo partnerima u realizaciji.
4. POVEZNICE
http://www.topic.hr sadrži poveznice na druge Internet stranice
koje nisu u vlasništvu Agencije. Sukladno tome upozoravamo i
molimo korisnike da uzmu u obzir kako Agencija ne može biti
odgovorna za poštivanje privatnosti na spomenutim Internet
strancima. Stoga korisnike potičemo na čitanje Izjave o
privatnosti svake Internet stranice kojoj pristupaju.
5. SIGURNOST
Agencija poduzima sve mjere sigurnosti kako bi se zaštitili
podaci korisnika, tijekom unosa i prijenosa, obrade podataka, te
prilikom pohrane. Pristup podacima je ograničen i imaju ga samo
oni zaposlenici kojima su isti potrebni radi obavljanja
poslovnih aktivnosti.
Korisnici u bilo kojem trenutku imaju
pravo zatražiti obavijest o tome koji se njihovi osobni podaci
obrađuju od strane Agencije, odnosno da se isti izmijene ili
obrišu, slanjem zahtjeva na
info@topic.hr
6. OBAVIJESTI O PROMJENAMA
U slučaju promjena vezanih za pravila o poštivanju privatnosti
obavijest će biti objavljena na naslovnoj stranici Internet
stranice s ciljem upoznavanja korisnika.